Isnin, 14 Ogos 2017

Ulat air celah jari kaki

Celah jari kaki gatal merenyam hingga anda terpaksa menggaru-garunya sampai luka?

Rilex. Bukan anda seorang yang alaminya.

Nanti dulu. Anda tak perlu cari sampai ke brunei. Minyak morhabshi dikeluarkan di malaysia tetapi dah terkenal hingga ke brunei.

Whatsap sahaja saya +60194402211. Taip 'masalah kulit'. Tak perlu isi borang online, tak perlu bayar servis gateway. Saya akan beritahu cara paling mudah untuk anda dapatkan produk pemyelesai masalah kulit gatal anda ini.

Menggunakan 100% herba.

Bahan utama ialah resin myrrh dari timur tengah, safron dari sepanyol, dan campuran herba yang banyak terdapat di kepulauan melayu. 

Antaranya hempedu bumi,  misai kucing, dan raja kayu. Tahu kan?

Untuk tahu secara detail tentang resin myrrh mungkin tiada faedah pada anda namun ia memang telah dikenalpasti mengandungi beberapa keistimewaan seperti:

Antioksidan
Anti-bakteria
Anti-Fungal
Anti-Parasitik
Anti-viral.

Lihat 'myrrh benefit' di www.draxe.com dan ketahui 14 keajaiban myrrh.

Nama myrrh terbit dari bahasa arab iaitu 'mur' yang bermaksud pahit.

Tak perlu isi borang online, tak perlu bayar servis gateway. Whatsap sahaja saya +60194402211. Taip 'masalah kulit'. Saya akan pastikan cara paling mudah untuk anda dapatkan ubat untuk masalah kulit atau jari kaki anda itu.

Myrrh teleh terkenal sejak zaman mesir purba. Di zaman rom pula para tentera dibekalkan resin myrrh apabila ke medan perang.

Kalau dah lama digunakan dan mampu bertahan, maknanya mujarab la.

Kami menggabungkan myrrh dengan beberapa herba tempatan bagi menghasilkan satu produk yang telah terbukti. Lihat testimonial.

Moga Allah taala terus beri kebaikan padanya.

Jangan bazirkan wang anda untuk mencuba produk berjenama terkenal yang mahal. Sebahagian besar wang yang anda bayar unruk produk begitu adalah untuk peruntukan iklan berkos tinggi mereka.

Oh ya. Jika anda sedang mencari produk berkualiti hebat yang mampu dibeli oleh sesiapa sahaja, ini adalah produk yang tepat. Maksud saya jika anda ingin menjualnya.

Tanpa budget iklan yang tinggi, kami mampu menjual produk ini dengan hanya rm18. Ditambah belanja pos rm7, cuma berjumlah rm25.

Nanti dulu. Untuk anda yang singgah di blog ini kami tawarkan bayaran istimewa berupa diskaun tunai. Kami menghargai nilai wang yang ada pada anda dan setiap sen yang anda keluarkan diganti dengan produl berkualiti.

Semoga Allah taala redho dengan kita.

Tak perlu prosedur yang sukar.  Whatsap sahaja saya +60194402211. Taipkan 'masalah kulit'. Anda cuma perlu bayar rm20 melalui mesin ATM berhampiran atau perbankan internet. Mudah.

Produk ini selamat untuk semua peringkat umur termasuk bayi. Insyaallah. Tiada dadah,  tiada bahan kimia.

Kami menyimpan beribu testimonial pelanggan yang telah guna sejak lebih 40 tahun.

Produk ini adalah warisan keluarga. Diasaskan oleh sheikh hj abdul hamid alderangi iaitu seorang ulama, pengamal perubatan Islam & herba tradisional serta pengamal perubatan homeopathy bertauliah.

Lihat beberapa lagi testimonial pelanggan kami.

Hanya dengan rm20 anda bakal menamatkan masalah yang telah jenuh anda cuba atasi dengan pelbagai ubat dan krim berasaskan dadah dan bahan kimia.

Nanti kejap.

Jika sudi anda juga boleh menjadi agen kami. Hanya bermodal serendah rm140 anda akan dapat 12 botol bersaiz 30ml seperti yang anda ingin beli ini.

Maksud saya, produk yang sepatutnya anda bayar rm18 tadi, untuk 12 botol cuma berharga rm140.

Oh ya.  Jika anda tidak mahu menjualpun,  anda boleh dapatkan harga diskaun untuk saudara mara dan rakan-rakan anda.

Malah selama ini ramai pembeli budiman. yang membeli pada harga agen dengan tujuan menghadiahkan kepada oramg lain.

Tak perlu isi borang online, tak perlu bayar servis gateway. Whatsap saya +60194402211. Taipkan 'masalah kulit'. Saya akan pastikan cara paling mudah untuk anda dapatkan ubat untuk masalah kulit atau jari kaki anda itu.

Barangkali ada agen atau stokis di sekirar kediaman anda. Anda boleh beli terus di situ.

Tiada ulasan:

VVIP

Kegunaan Morhabshi dalam kebudayaan Melayu

Meskipun ramai yang merasakan baru pertama kali mendengar nama Morhabshi, namun ia sebenarnya bukanlah asing dalam kebudayaan Melayu. Orang Melayu menggelarnya 'kemenyan bunian' kerana keampuhannya menghindari gangguan makhluk halus. Bahagian yang paling penting ialah getahnya yang digunakan untuk menghalau atau menghindari makhluk ghaib tersebut. Di Malaysia khasiat Morhabshi dipercayai lebih awal diamalkan dalam masyarakat lain seperti Arab, Cina dan India.

Morhabshi dalam Perubatan Tradisional

Dipercayai resin myrrh atau morhabshi memasuki Tanah Melayu dan dalam kehidupan orang Melayu melalui pergaulan dan persemendaan dengan masyarakat Arab yang ketika itu menguasai istana dan golongan bangsawan.

Berdasarkan pengamatan dan ilmu yang dimiliki nenek moyang kita, myrrh atau morhabshi dicampurkan bersama minyak-minyak tertentu seperti minyak kelapa, zaiton, lenga (bijan), serai serta herba-herba seperti keduduk putih, bayam batu, lemuni, raja kayu, hempedu bumi, cekur dan sebagainya dapat berinteraksi dengan pelbagai penyakit kulit seperti kayap, barah, kudis, gatal-gatal serta sakit gigi, cirit-birit dan sebagainya.

Campuran ini juga didapati bertindakbalas pada pendarahan luar (luka dan sebagainya).

Bagi yang kurang yakin dengan kehebatan nenek moyang orang Melayu, sila semak kembali perjalanan sejarah negara, terutama Empayar Melaka yang pernah menjadi pusat perdagangan, pusat penyebaran Islam, dan pusat perkembangan ilmu pengetahuan terhebat di zamannya.

Justeru adalah mustahil bangsa yang begitu hebat ketika itu tidak mempunyai teknologi perubatan mereka sendiri.



Pengkalan Blog Morhabshi

Dedikasi & Penafian

Blog ini dibina bagi memaparkan ramuan dan petua yang terdapat dalam kitab Attabib walhikmah karangan almarhum Dr(H) Ustaz Hj Abdul Hamid Ahmad, pengasas Minyak Morhabshi. Ini adalah sumbangan kami terutama kepada para pelanggan kami dan juga kepada anda semua. Semoga Allah menempatkan arwah ustaz Hj Abdul Hamid dan isteri beliau Hjh Saodah dalam syurga-Nya bersama orang beriman dan beramal soleh. A-Fatihah. Sesungguhnya kita semua akan menuruti jejak mereka juga suatu hari nanti.

Penafian
Semua maklumat dalam blog ini merupakan perkongsian daripada pelbagai sumber. Admin tidak bertanggung jawab jika berlaku sebarang kerosakan, kecederaan, kerugian, dan sebagainya dan jika berlaku ia tidak boleh dianggap berpunca dari blog ini.